Re: wytrzymałość zasilacza w kompie

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Fri 10 Jun 2005 - 16:47:02 MET DST

Piotr napisal:
> Dołożenie dysku i jednej kostki ramu zwiekszy obciazanie zasilacza o
> jakies 10W, wiec praktycznie nie masz sie czym martwic.

Wiesz co... mam bardzo prądożerny system (Palomino, Radeon 8500) i gdy
podłączone są trzy dyski, system ma częściej problemy ze wstaniem, niż gdy
twardziele są dwa. Tak więc mimo, że różnica jest niewielka, dla zasilacza
może to mieć spore znaczenie. Szczególnie, że startujący dysk bierze sporo
energii - to wówczas zasilacz najmocniej dostaje w kość.
RAM akurat dużej różnicy nie zrobi.

k,