Re: nie działa slot od duala w solteku?

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Sat 11 Jun 2005 - 14:39:43 MET DST

Proces desant <nie@dam.pl> zwrócił błąd:

> a to wiem :) juz sie bawilem w to, i teraz pewnie tez zobacze ile sie da
> wycisnac po dolozeniu ramu. jeszcze sie pomecze z tym slotem - niezaleznie
> od tego ile dual mialby poprawic wydajnosc - dla zasady po prostu, ale cos
> licho to wyglada ;(

Ja bym sprawdził pamięci jeszcze raz na innym sprzęcie a potem
"podmuchał" sloty, może coś nie kontaktuje, zwłaszcza że ta trójka jest
blisko napędów i slotów IDE, często jest zakurzona i przygnieciona
kablami, ale lepiej się nie nastawiać zbyt optymistycznie...

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8