Re: nie działa slot od duala w solteku?

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Sat 11 Jun 2005 - 14:09:41 MET DST

Proces desant <nie@dam.pl> zwrócił błąd:

> a mozesz mi powiedziec, czy pojawia sie jakis komunikat ze dual sie odpala?
> jakies info na ekranie startowym, potem cos w biosie mozna znalezc na ten
> temat?

Pojawia się komunikat w czasie POST-a, Dual Channel Activated 166MHz
(czy ile tam ustawisz), jasnymi pogrubionymi znakami, tuż przed
napędami. W samym setupie nie ma nic na ten temat, widzisz tylko ilość
pamięci.

Naprawdę więcej daje zabawa timingami i podkręcanie pamięci, choć trzeba
pamiętać że w tym przypadku najlepiej mieć tak pamięci ustawione jak
FSB, czyli zwykle 166 albo 200MHz.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8