DVD-R Dual Layer nie działa :(

Autor: Elvis <oki_at_doki.hell>
Data: Sat 11 Jun 2005 - 12:06:08 MET DST

 :nie:
Witam. Posiadam o niecałego roku GSA 4120B ostatnio wgrałem Firmware A116.
Wszystko nagrywa się swietnie. Dzisiaj pierwszy raz kupiłęm płyte Verbatima
DVD-R Dual Layer 4x 30 zł . Wkładam do napędu a tu niespodzianka :wsciekly:
. Płyta w ogołe nie chec być rozpoznana, DVD się dławi jak by miał
uszkodzoną płytę.
Płyta jest w ogóle nie draśnięta . Próbowałem jeszcze zmienic firmware na
A115 i A111 nic to nie daje.
W czym problem ? mam uszkodzony napęd czy to wina Płyty ?
Dzięki.