Duży laptop 17' sonoma- prośbę o podpowiedzi do ludzi obeznanych w temacie

Autor: B.Paciorek <skowronki_at_skowronki.pl>
Data: Sat 11 Jun 2005 - 08:37:44 MET DST

Witam!

Planuje zakup dużego laptopa(biuro, internet, troche gier-ale
niepotrzebne wodotryski, czasem zgrywanie audycji z TV), oto co jest dla
mnie najważniejsze;
- 17' Matryca panoramiczna,
- klawiatura numeryczna-b. ważne!!!
- minimum 512 RAM
- wydajny procek- początkowo myślałem o P IV 3.0 ale tak się zastanawiam
nad SONOMĄ - jednak pewnie będzie to cichsze rozwiązanie i dłużej
działające na bateriach
- komplet możliwych sposobów komunikacji; LAN, WIFI, BT, USB, Firewire,
zewnętrzny monitor, TV-OUT, i napęd DVD-RW +/- - ale to już praktycznie
standard,

Fajnie byłoby jakby jeszcze miał;
- Tuner TV już wbudowany,
- kieszeń typu multibuy na dodatkowy dysk/napęd/baterie.
- długą gwarancję,
- myśle o HP, Acer, Siemens-Fujitsu, Toshiba, IBM- niewchodzą w gre
raczej wynalazki Aristo, axdata czy Gericom- chociaż ten ostatni mocno
lansuje mi pewnien znajomy?!

No i cena- da się coś takiego zakupić do 5.000PLN netto?
Ewentualnie ile musiałbym dołożyć?

--
Bartek Paciorek vel BAREK
przepraszam, że tyle pytam, ale po prostu mało wiem,