Wbudowana sieciówka w notebooku... problem

Autor: MacKozer <mackozer_at_o2.pl>
Data: Sat 11 Jun 2005 - 08:19:25 MET DST

Do wczoraj notebook nie miał problemów z połączeniem z siecią za
pośrednictwem karty sieciowej. Wczoraj jednak, po ostatnim "padzie" sieci
nie może się połączyć.

- Kable są sprawne (podłączałem je do innych komputerów)
- adres IP działa (wpisałem go na innym kompie)
- Notebook wykrywa podłączenie lub rozłączenie kabelka sieciowego
- Z notebooka można się pingać na przypisany do jego wbudowanej karty
sieciowej adres IP
- Notebook wykrył konflikt tych samych adresów IP w jednej sieci (w momencie
w którym został podpięty, a próbnie do kompa stacjonarnego przypisany był
jego adres IP).

Wbudowana karta sieciowa wydaje się więc zachowywać normalnie, jednak od
wczoraj notebook nie może podłączyć się do sieci :/

Czy ktoś może mi pomóc?
Pozdrawiam
MacKozer