Re: Jaki dysk twardy polecacie?

Autor: Roger\(OS\) <mrroger[FUCK-SPAM>
Data: Sat 11 Jun 2005 - 04:14:30 MET DST

Uzytkownik 'Dariusz K. Ladziak' napisal(a) w wiadomosci
"news:42aa0395.5249057@news.tpi.pl" takie cus:
--------------------

> W zasadzie nie problem - choc pow Linuksem chyba jeszcze programowy
> RAID na SATA nie dziala a W98 w ogole nie wiem czy SATA obsluzy -
> wszak ten system to juz zabytek...

<lol> prosze mi tu nie obrazac Windy z szacownym oznacznikiem 98 ;o)
U mnie ja kompie juz ponad 3,5roku sie kreci bez jakich kolwiek majsterkowan
wiekszych.
Od czasu do czasu tylko rejestr czyszczony, defragmentacja i sprawdzenie
powierzchni jakimis narzedziami.

A wracajac to tematu postu- kurcza, no jaki mam w koncu ten dysk kupic?
Mozna prosic o jakies konkrety- co polecacie?
Firma, model, oznaczenie, parametry...

--
Pozdrawiam
Roger(OS)