Re: uszkodzony dysk?

Autor: Misiek <misiek_1928_at_o2.pl.WYTNIJ.TO>
Data: Sat 11 Jun 2005 - 02:35:51 MET DST

> używam narzędzi z "Hiren's Boot CD", własnie HDD Regenerator szuka bad
> sectorów...
> może polecisz mi jakiś inny program? bo ten doszedł do połowy, i wciążnic
> nie znalazł...

Zalezy jaki dysk... poszukaj czegos na stronie producenta. Producent z
regoly zapobiegliwy sam projektuje narzedzia do rozwiazywania podobnych
problemow.

Daj znac jaki masz dysk (firma i pojemnosc)

> jeszcze jedno:
> Partition Magic, którego zapuściłempo kilju niepowodzeniach,
> nie był w stanie sformatować partycji...
> jakiś 'Write error'.

Rozwiazaniem byloby formatowanie niskopoziomowe (low-lewel format) szukaj
info na googlach. Jest do tego wiele programow (wiekszosc tez oferowanych
przez producenta dysku)

W roznych narzedziach jest opcja zapisania obszaru dyskowego zerami.
Proponuje wykonac te czynnosc. Usuwa to wszystkie informacje i usuwa bledne
sektory oraz inne bugi (ale niekoniecznie pomoze)