Uruchomienie komputera przez LAN

Autor: Jurak <jurak8_at_vp.pl>
Data: Sat 11 Jun 2005 - 02:00:40 MET DST

Witam! Mam pewne pytanie! Otoz gdy siedzialem na starszym biosie swojej
plyty (K7T266 Pro2) to bez problemu moglem uruchomic komputer, kiedy to
wlaczalem router do gniazdka! Komputer mial enabled przy WakeUp On LAN!
Plyta musiala dostawac jakis pakiet zeby powstac(chyba o to chodzi?)!
Aktualnie mam zupdatowany bios do najnowszego dla tej plyty (v3.7), opcja
WakeUp On LAN jest aktywna (enabled), ale mimo wlaczania routera troche
pozniej, komputer nie wstaje! Wiec karta sieciowa nie odbiera chyba zadnych
pakietow i nie przekazuje ich do plyty, aby ta uruchomila automatycznie
kompa!
Na starszym biosie dzialalo (czasami nie chcialo, ale chodzilo) a na nowym
to już wogóle! Czy to wina karty sieciowej czy plyty i biosu?
Czy ktoś mi może powiedzieć czemu tak jest?

Bardzo prosze o pomoc, pozdrawiam!