Power On Keyboard w BIOSie...

Autor: Jakub Szułakiewicz <yakhub_at_gazeta.pl>
Data: Fri 10 Jun 2005 - 22:31:57 MET DST

Witam. Mam płytę Asus K7V8x-x, a na niej standardowy BIOS. W tym biosie
jest taka opcja, jak PowerOnKeyboard. Próbuję to włączyć... i nic. To
znaczy opcja się ustawia, zapisuję zmiany, ale co z tego, skoro nie
działa - czyli komputer się nie włącza od naciśnięcia zadanego klawisza.
  Tak samo nie działa opcja PowerOnMouse.
Wiem, że te rzeczy są właściwie zupełnie bezużyteczne, ale irytuje mnie
jak mam w komputerze coś, co nie działa :).
Acha, klawiatura to Logitech Y-SU61.

Co zrobić, aby to włączyć?

--
Yakhub