Wysoka temperatura a awaria p³yty

Autor: Adrian <adrianne54_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 10 Jun 2005 - 21:44:54 MET DST

Witam!
Ca³kiem niedawno wysiad³a mi p³yta g³ówna (siedzia³ na niej P166MMX) po
niespe³na pó³ roku. Uzna³em,¿e takie stare czê¶ci maj± prawo wysiadaæ, ale
zastanawiam siê czy przyczyna nie by³a inna.
U¿ywa³em obudowy AT mini tower, mia³em 3 dyski twarde, 3 sieciówki, w
obudowie straszny t³ok, cyrkulacja powietrza ¿adna a w dodatku na procesorze
pasywne ch³odzenie.
Procesorek ma naklejony du¿y radiator (nie mogê go odkleiæ - nie wiem jak -
aby zamontowaæ radiator z wentylatorem jaki mam na sk³adzie). W czasie pracy
nie¼le siê grza³, a razem z nim co¶ co wygl±da³o jak ma³y radiator na p³ycie
g³ównej pod gniazdem socket. Pomiêdzy tym oczywi¶cie kondensatroki,
wygl±daj± OK, jakby nie wyla³y, ale mo¿e w ¶rodku co¶ siê z nimi sta³o?
Efekt jest taki ¿e p³yta nie odpali chyba ¿e pochodzi sobie kilkana¶cie
minut (na pocz±tku wystarcza³o jeszcze 2 restarty, najwyra¼niej problem siê
szybko pogarsza).
A co szanowni grupowicze o tym s±dz±?

--
Pozdrawiam!