Re: Komputer piszczy jak laser nagrywarki.

Autor: Szarlih <szarlihy_at_wp.pl>
Data: Fri 10 Jun 2005 - 20:31:50 MET DST

Kryhoo napisał(a):

> A teraz z innej beczki: co zrobic, aby nie byc pozbawionym plyty glownej
> jak zloze reklamacje. Komputer kupilem na czesci i mam zamiar reklamowac
> tylko ten wadliwy element, czyli plyte glowna. Czy bede musial czekac
> conajmniej ten tydzien zanim bedzie po wszystkim? Czy jest mozliwość,
> aby dali cos w zastepsto, albo od razu nowke?

nówki od ręki Ci raczej nie dadzą, a czy dostaniesz zastępczą zależy
głównie od sklepu/serwisu, Twoich zdolności przekonywania i tego ile u
nich zostawiłeś. jeżeli podpadasz pod "pożądanego klienta", a firma nie
należy do "olewaczy" to po chwili marudzenia, a może i sami Ci coś
zaoferują. ja ostatnio wymarudziłem zastępczą grafikę :)

--
                 _____