nie działa slot od duala w solteku?

Autor: desant <nie_at_dam.pl>
Data: Fri 10 Jun 2005 - 19:38:32 MET DST

płyta soltek sl-75frn2, juz wygrzebałem w archiwum że bywaja z nia problemy
jesli chodzi o dual, ale ja mam ciut inny.

nie dziala mi slot 3, czyli master od duala. nie wiem czy sam w sobie
powinien
chodzic jak sie tam wsadzi pamiec, czy tylko w polaczeniu z innym, ale nie
dziala wcale. albo inaczej - blokuje dzialanie. w innych slotach wszystko
ok, ale jak obsadze slot 3 to niezaleznie od ukladu kosci w innych slotach
komp sie zachowuje jakby wcale ramu nie mial.

w instrukcji dosc lakonicznie jest napisane ze dual trzeba uruchomic
wkladajac pamiec najpierw w slot 3 a potem w ktorys z pozostalych lub w
obydwa. nie pisze natomiast czy nalezy uruchomic sprzet po tej pierwszej
czynnosci czy nie. no ale trudno, mozna sie pobawic na rozne sposoby. tyle,
że mimo kombinowania, resetowania biosu zworka, kombinacji z ukladem kości
ramu nic sie nie zmienia. slot 3 nie dziala i blokuje.

w biosie (ustawionym defaultowo-tez nic nie dalo) nie znalazlem nic, zadnego
disabled w tym temacie, zadnych opcji.

jeszcze cos mi pozostaje, czy cos jest zjebane z plyta? nie potrzebuje jakos
strasznie tego dualu, ale dreczy mnie to...