Komputer piszczy jak laser nagrywarki.

Autor: Kryhoo <kryhoo--NO_at_SPAM--op.pl>
Data: Fri 10 Jun 2005 - 18:21:46 MET DST

Witam!!!

Moj komputer w niektorych momentach wydaje taki wysoki pisk jak niekiedy
laser nagrywarki. Do dzisiaj mi to nie przeszkadzalo, bo ten pisk
pojawial sie np. gdy odpalalem program EscimosR2 (program do wysylania
SMSow) i trwal niecala sekunde i jeszcze przy jakims innym programie.
Jednak dzis kupilem Sapphire ATI Radeon 9600 Pro i odpalilem 3DMark
2003, ktory na mojej poprzedniej karcie (ProLink PixelView GeForce4 MX)
nie ruszal. I wtedy dopiero odczulem uciazliwosc owych piskow.
Rozkrecilem obudowe komputera i wydaje mi sie, ze tem dzwiek leci albo
od procesora (Athlon 2000+), albo od chipsetu (NForce2 400 Ultra, plyta
firmy Gigabyte). Im plynniejsza byla animacja w 3DMarku tym
intensywniejszy pisk. Odpalilem takze gre Need For Speed Underground 2 i
tam pomimo tego, ze wszystkie detale ustawilem na maksimum zadnych
piskow nie slyszalem.

Czy ktos z Was wie co moze byc tego przyczyna?

Pozdrawiam
Krystian