Re: coś z dziedziny AGP

Autor: INDYGO29 <Indygo29_at_vp.pl>
Data: Fri 10 Jun 2005 - 14:11:09 MET DST

Użytkownik "Sander" <ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> napisał w wiadomości
news:d8c4um.s0.9@Hobby.od.19.lat...

> Przy SBA ON, adresy są przesyłane odzielnymi liniami sygnałowymi,
> a przy SBA OFF są multipleksowane z danymi.
> Zwiększa to trochę przepustowość szyny AGP.

> Tego nie ma w BIOS'ie, widocznie Twoja karta tego nie obsługuje,
> np. GeForce 2 MX nie mieli suportu dla SBA, ale co też wymagać
> od wykastrowanych kart - MX.

Posiadam Radeona 9600 PRO Sapphire(400/600). A skoro jest opcja Obsługiwane
to chyba mozna to włączyć ?? Ale skoro wyłączone polepsza wydajność to nie
ma sensu doszukiwać się jak to włączyć :)) Jesśli dobrze zrozumiałem
wypowiedz.
PS.
    Jak sprawdzic jakie parametry mają pamięci na grafice?? Cholerka jak
naklejałem radiatorki na nie to nie spojrzałem :((( Czy w Evereście da się w
jakiś sposób ustalic typ pamięci na grafice i czy są to te osławione 4ns ???

Dzięki.