Re: drukarka wyczynowa?

Autor: Neas <neas_at_neas.invalid>
Data: Fri 10 Jun 2005 - 12:29:20 MET DST

taki pisze:

> Wlasnie poszedl dymek z mojego starego wysluzonego Lexmarka Z33.
> Jaka drukarke powinienem kupic aby moc spokojnie drukowac:
> okolo 200 stron dziennie (ciagiem, czyli 1 strona po 2) wydruki tylko
> czarno biale. Jakosc w sumie nie gra zbyt istotnej roli, ekonomika
> rowniez, gdyz sam sobie napelniam atrament. W zwiazku z tym wazna jest
> rowniez latwosc napelniania (ewentualnie tanie cartridge 'alternatywne').
> Canon jest OK? Widzialem na gieldach bardzo tanie cartridge zastepcze
> wlasnie do canonow. HP odpada bo nie trawie tego topornego softu ( ktory
> [...]

Absolutnie odradzam jakiekolwiek HP, chyba, że masz znajomy serwis w którym
będą Ci go naprawiać. Ojciec kupił sobie jakieś półtora roku temu takie
combo HP (drukarka+skaner+fax), ale z tych lepszych, kosztowało > 1000 zł.
W ciągu rocznej gwarancji padło dwa razy, za kazdym razem wymieniali mu na
nową, zamiast naprawić. Tuż po gwarancji padło trzeci raz i jedyne co
zaproponowali w serwisie to jak zwykle wymiana na nowÄ… po cenie prawie 1000
zł oczywiście (nie potrafią naprawiać?). Podsumowując -- w ciągu ~roku
padły 3 takie drukarki (po każdym padzie były wymieniane na nowy egzemplarz
i żaden nie działał dłużej niż pół roku :>), w dodatku serwis HP nie chce
ich naprawiać, a tylko wymieniać.

--
Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl
Nie widzisz polskich znaków? Zajrzyj na http://strony.biz/h/utf-8