Re: jaka nagrywarke DVD z podanych wybrac?

Autor: Proximus <proximus84_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Fri 10 Jun 2005 - 03:26:50 MET DST

Filip napisał(a):
> NEC ND-3540 DL

NEC ma dobrą serię nagrywarek. Poprzednik - 3520 świetnie się spisywał u
wielu osób.

> LG GSA-4163B

Dobry cichy model. Sam używam, choć nie miałem okazji wypalić jeszcze aż
tak wielu płytek

> LITEON R/RW SOHW 1693 4XDL

Hmmm, ja bym nie kupił...

> DVD PIONEER DVR-109
> TOSHIBA NAGRYWARKA DVD SD-R5372 D

Nie znam.

> Prosilbym o wybranie 2 mozliwie dobrych i sprawdzonych. chcialbym jutro
> zakupic. Zalezy mi na tym aby palily na wszystkich nosnikach i lamaly
> ewentualne zabezpieczenia bez klopotu.

Do zabezpieczeń masz Clne DVD/CloneCD, Alchol 120% itp.
A co do zakupów, to oczekujesz, ze po północy odpisze Ci wiele osób?
Poza tym temat był już wałkowany kilka razy. Poczytaj posty na grupie,
pogooglaj, a póxniej się pytaj!

--
Proximus