Re: Irda w laptopie + pilot

Autor: Mikołaj Jopczyński <miszka_real.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 10 Jun 2005 - 02:25:58 MET DST

> Po pierwsze poczytaj sobie dziecko co jest tematyką grupy. Napewno nie
> soft.
"Dziecko" no ciekawe, bardzo.... ale do rzeczy, bo chyba rzeczowosc nie jest
Twoja najmocniejsza strona.
pecet - dla mnie to cala skrzynka, no chyba, ze pecet to same bebechy bez
softu, bez ktorego sa to kawalki bezuzytecznego - nooo odpale sobie biosa:D -
sprzetu.

Jezeli sie myle, i pecet to tylko sam sprzet - meya culpa, NTG:)

> Po drugie poczytaj sobie dziecko o zasadzie działania pilota na irda i o
> samej podczerwieni, bo ta którą masz w lapie słuyży do przesyłania
> danych a nie poleceń.
Dane, polecenia - hm.... to chyba wszystko sa jakies informacje ? czy sie myle ?

Mikolaj