Re: Jak płyta do 400zł

Autor: Piotr \ <charvel_at_l0c4lh03t.link.pl>
Data: Fri 10 Jun 2005 - 02:03:33 MET DST

Proximus napisał(a):

> Nie znam tej firmy. Poza tym ja wymieniłem tzw. dobre i markowe płyty :)

Epoxy robione były (przynajmniej modele na nforce2) na pcb fic'ów - dość
stara amerykańska firma, raczej mało popularna u nas.
Cóż - ani MSI, ani Gigabyte nie może się równać z FIC'em czy Epoxem.
Asus przez ostatnie kilka lat strasznie opuścił się w jakości. Znam
wielu już byłych zagorzałych fanów asusa, którzy pozmieniali płyty na
inne ( czyżby nie miał rynku dla swoich gorszych modeli i aż musiał
Asrocka powołać do życia?;-> ). A skoro w jednym rzucie wymieniłeś
prawie wszystkie dostępne, to praktycznie jakbyś nic nie polecił. Ja bym
się zawęził do Abita, DFI i Epoxa :)