Re: drukarka wyczynowa?

Autor: <lev_at_k>
Data: Thu 09 Jun 2005 - 19:56:28 MET DST

Czajson wrote:

> Tak było kiedyś. Włączałeś drukarkę, system (w2k, XP) sam znajdował
> sterowniki nawet bez konieczności włożenia płytki. Teraz jest cała
> procedura, żeby zainstalować poprawnie drukarkę - w czasie instalacji
> musi być odłączona, włączasz gdy ukaże się komunikat, etc.

Wiem, wiem ;-) Znam z autopsji te koszmarne autoinstalatory (najgorzej
wspominam pierwsze wersje instalatorów dla dawnych modeli USB HP-ków).
Dlatego juz od dość dawna staram się używać pod win wyłącznie
sterowników w wersji "enterprise" (okrojone z masy zbędnych
"wodotrysków" obecnych w wersji "home") i oczywiście instalować tylko
manualnie. Pozwala to zaoszczędzić sporo zabawy z ww "udziwnieniami".

Pozdrawiam