Re: jakosc notebookow optimusa ???

Autor: Arqadius <arqadius_at_wp.pl>
Data: Thu 09 Jun 2005 - 14:31:25 MET DST

Witam

> Dwa egzemplarze użytkowane intensywnie, styczność z wieloma innymi. Mi
> osobiście to wystarczy. Wystarczy, że "pobawię" się laptopem przez
> godzinkę i wiem na ile wystarczą jego materiały.

no chyba, ze tak :)

>Nie do zdarcia to są IBMy.

TSD to mialem tez kiedys Dell'a (Latitude Cel. 366 MHz) - ten tez byl nie do
zdarcia - intensywna praca w ciezkich warunkach - na kolanie non stop, na
dachu w czasie wiatrow i mzawki, w mrozie i sloncu, w pyle i innych
nieciekawych miejscach - i nic, zadnych pekniec i innych problemow. Na
koniec go sprzedalem tracac po ponad roku zaledwie kilkaset zlotych :)
ech.... to byl sprzet.

Arqadius