Re: jakosc notebookow optimusa ???

Autor: Arqadius <arqadius_at_wp.pl>
Data: Thu 09 Jun 2005 - 13:52:28 MET DST

Witam

> Na podstawie dwóch egzeplarzy tego samego modelu użytkowanych w czasie
> pół roku. To wystarczy.

Moze sie czepiam, ale czy na podstawie dwoch egzemplarzy tego samego modelu
mozna sie wypowiadac na temat calej oferty laptopow tej firmy?

> Mówisz, że Compaq był niezawodny? Ja się spotkałem wręcz z odwrotną
> opinią. I to osób dla których zmiana laptopa to chleb powszedni. A
> połączenie HP-Compaq? Spytaj w pierwszym lepszym serwisie co to znaczy.

Czytaj ze zrozumieniem prosze, napisalem ze ten Compaq Armada M700 ktory
posiadam jest nie do zdarcia (intensywne uzytkowanie, m.in. przez syna :).
Nie twierdze, ze wszystkie lapy tej firmy sa ok, tak jak nie twierdze, ze
lapy Fujitsu sa kiepskie bo mialem z jednym egzemplarzem problemy. To chyba
wynikalo z mojego postu.

Arqadius