Re: konwerter LPT -> USB

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Thu 09 Jun 2005 - 10:18:05 MET DST

Fairy napisał(a):
> No - dokladnie - mam program DOS'owy ktory uruchamiam na windzie XP. Porgram ten
> moze drukowac tylko do LPT, chyba ze idzie zrobic jakas emulacje (jak?).
to juz troche ntg, ale cotam...
masz karte sieciowa? jak niemasz to tez nie jest zle ;)
zrob sobie udostepnianie tej drukarki (podlaczonej na usb)
potem zrob mapowanie portu net use \\127.0.0.1\nazwadrukarki lpt1 (jesli
to windows 9x to nie 127.0.0.1 tylko aktualny adres twojego kompa, stare
windowsy nie znaja 127 i localhost)
i masz port lpt z ktorego dane trafiaja do drukarki... inna sprawa czy
bedzie to sensownie drukowalo.