Re: pytanko naiwne o Wi-Fi

Autor: KaNo <fluor_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Thu 09 Jun 2005 - 03:27:40 MET DST

Woj <womazur@poczta.onet.pl> napisał(a):

> Mam internet z kablówki i laptop z Wi-Fi. Kto mi zechce wyjaśnić, jaki
> sprzęt jest potrzebny, by uzyskać dodatkowo dla tego laptopa bezprzewodowy
> dostęp do kablowego internetu (tj. komputera do którego medem kablowy jest
> podłączony - przez USB, nie przez kartę sieciową, bo takiej nie mam)? I
ile
> to mniej więcej może kosztować?
> Chodzi o promień 3-4 metrów, w praktyce wystarczy zasięg w jednym pokoju.
> Sądzę że sprawa jest prosta, ale moja wiedza o sieciach jest w praktyce
> żadna.

Sadze, ze mimo malego zasiegu i tak najlepszym rozwiazaniem bedzie
bezprzewodowy router + karta sieciowa do komputera. Laptop bedzie mial wtedy
niezalezne polaczenie do internetu, a nie przez komputer. Nawet jezeli teraz
nie myslisz o budowie sieci, to na przyszlosc bedzie jak znalazl.
Pozdrowienia.