Re: Seagate barracuda 80GB... padl?

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Thu 09 Jun 2005 - 02:10:23 MET DST

Feromon wrote:

=

> Twardy dysk nie jest bezpiecznym miejscem na przechowywanie WAŻNYCH DANYCH

Zdecydowanie lepsze są dwa twarde dyski (mirror), regularne backupy (na
osobny nośnik) i okazyjne kopie najlepiej na jakimkolwiek zewnętrznym
urządzeniu. 2gi kmputer, CD/DVD itp

Ze względu na popularność gg, wiele osób chyba zna historie powergg,
które przestało być rozwijane, ponieważ autor stracił źródła (nie
pamiętem czy go okradli, czy też padł system) a ... nie miał kopii
zapasowej :>

--
Rafał Łukawski
http://rafal.lukawski.pl/