Re: jakosc notebookow optimusa ???

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Thu 09 Jun 2005 - 01:52:22 MET DST

aladin07 wrote:
> jak z tym jest?
> bo jak widac po postach szukam czegos mocno
> i ktos mi proponuje nowego Pen M 1.6/15''/512/60/DVD Dual za 3400 brutto
> ale mam zle doswiadczenia z kompami optimusa - fakt sprzed 9 lat :)
> nie wiem jak to z notebookami - podobno mocno sie poprawili, daja gwar. na 2
> lata

'podobno; to w samym optimusie nawet nie używaja sprzętu produkowanego
przez siebie - w przeciwnym wypadku non stop byłby serwisowany :>, a
funkcjonować jakoś trzeba :)

Optimus, Karen i inne tego typu firmy funkcjonują głównie dzięki
kontraktom na wielką skale, głównie z instytucjami publicznymi, gdzie
koszt zorganizowania tego typu zamówienia jest stosunkowo niewielki w
kontekście zysków.

--
Rafał Łukawski
http://rafal.lukawski.pl/