Re: Problem z siecia - brak internetu

Autor: Proximus <proximus84_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Thu 09 Jun 2005 - 01:01:25 MET DST

Oska napisał(a):

> i wazna uwaga - ten problem pojawil sie po burzy ...
> wczesniej net byl na tym kablu i na tym routerze.

Ale router działa. Nie wiem czy to mozliwe, ale może burza uszkodziła
tylko kabel? Chociaż jakby piorun trzasnął to poszedłby router a nie sam
kabel.

> Ale powiedzcie czy te lampki swiecace sie przy porcie (router) i karcie
> sieciowej (pc) mowia o tym, ze pc i router sie widza i to powinno oznaczac
> ze net powinien byc ? czy tez one nic nie znacza?

Zacytuję przedmówce: "Lampki świadczą TYLKO o FIZYCZNYM połączeniu 2-óch
sieciówek (no i o połączeniu 100mbps)".
Jakby mrygały, to oznaczałoby, że przesyłasz dane.

--
Proximus