Re: jakosc notebookow optimusa ???

Autor: aladin07 <aladin07_at_go2.pl>
Data: Thu 09 Jun 2005 - 00:07:36 MET DST

> Używałem Acera. Jakość wykonania pozostawia wiele do życzenia.
> HP najlepszej opinii nie ma a sprzedaje się głównie dzięki dużej
> reklamie i znajomości marki.

z tego co widze/slysze to hp faktycznie te tansze modele nie ma najlepsze
wiec pozostaje mi aristo i asus. hmmm skad wlasciwie jest to aristo?
sklaniam sie chyba coraz bardziej ku asusowi - nikt jakos go nie neguje,
ze zly, ze niedobry itp a firma jakos budzi we mnie zaufanie ze wzg. na
dobre
plyty glowne do desktopow

co do proponowanej toshiby to dla mnie wazne jest zeby miec kompa z wifi
i takiego co to wytrzyma 3-5 h a nie 1-2 wiec potrzebuje pelne centrino
a toshiba takie cos oferuje juz grubo ponad 4 tys a ja mam max 3,5 no 3,7
nagrywarke zawsze moge pozniej dokupic jako zew. - uzywam tego generalnie
w jednym miejscu wiec nie jest warunkiem koniecznym ale milym dodatkiem
natomiast pen m jest konieczny ze wzg. na wifi i zuzycie pradu
no to co mam wybierac? jeszcze jakies podpowiedzi?
mysle ze dlugosc gwarancji tez wazna jest