Re: K7VZA3 i UDMA

Autor: Adam M. <co.sie.gapisz_at_w.moj.adres>
Data: Wed 08 Jun 2005 - 20:54:53 MET DST

W artykule news:d84vuq$lrh$1@nemesis.news.tpi.pl,
niejaki(a): Marek M. z adresu <___m7marek@wp.pl> napisał(a):

> przejrzałem i nie wiem czy dobrze zrozumiałem:
> polecasz wgranie biosu z Shuttle Ak...,
> aby mieć poprawki z biosu 3.7 i nieco wstecznego 3.7a?
1) 3.7a nie jest wcześniejszym niż 3.7
3.7a to dokładnie ten sam bios co 1.0b

2) u mnie świetnie chodziło na biosie Shuttla, ale przy jego wgrywaniu
istnieje pewne ryzyko
Dotychczas mnie i kilku osobom udało się wgrać, ale np. jednemu z
grupowiczów (Flo) płyta siadła i poszła pod programator.

> w biosie u mnie też PIO4, to windows włacza stary tryb DMA.
Nie wiem, ale być może to wina napędów Toshiby....
Na mojej nowej płycie (Epox 8RDA3+ Pro) musiałem puścić ten DVD-ROM jako
Secondary Master a starą nagrywarkę LG na Secondary Slave.
W odwrotnej konfiguracji Toshiba nie była wogóle widziana....

--
pozdrawiam
Adam M.