I840 i karty graficzne

Autor: pascal <pas11_at_pa.pl>
Data: Wed 08 Jun 2005 - 20:44:16 MET DST

Mam komputer z chipsetem i840. Wszystko działało sprawnie, aż nie zechciałem
dołożyć pamięci i wymienić karty graficznej na lepszą.

Po zainstalowaniu pamięci 2x256 i włożeniu karty graficznej GF4 Ti, komputer
raz po raz resetuje się, co po paru takich akcjach powoduje kompetne
spustoszenie w systemie, ktróry już potem nie wstaje.

Pomyślałem, że problemem może być zasilacz, ale wymiana na dobry model
Chifteka nie dała pozytywnego rezultatu :(

Karta graficzna jest na 100% dobra, ale nie wiem, jak to jest z tym portem
AGP w tych staryczh chipsetach. Może instalacja jakiejś innej by pomogła?
Ale jaka karta ze złączem DVI będzie działać tam bezproblemowo?

pascal