Re: Jakie płyty obsługują procki dwurdzeniowe AMD 64 x2 ???

Autor: Misiek <misiek_1928_at_o2.pl.WYTNIJ.TO>
Data: Wed 08 Jun 2005 - 20:22:12 MET DST

Dnia Wed, 8 Jun 2005 19:47:18 +0200, dżej-dżej napisał(a):

> No też słyszałem, że NForce - TAK, ale w instrukcji (nawewt nowej z WWW)
> nic nie piszą !
>
> J.J.

N-Force owszem ale najlepiej uzyc do tego dedykowanego dla 2 rdzeniowcow
N-Force 2200 - na rynku za okolo miesiac :) Bedzie pewnie nieziemsko drogi
ale coz... na dwa rdzenie tez trzeba wydac sporo sosu. Proponuje poszukac
wiesci z targow Computex 2005 odbywajacych sie w Tajpej. Newsy z Tajpej sa
np. na www.chip.pl wsrod wiesci z targow mozna znalezc sporo o dwoch
rdzeniach i platformach je obslugujacych.