Re: Ktory laptop wybrac IBM, Toshiba czy HP? - do KaNo i Zbyszka

Autor: Zbyszek <zetzzet_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 08 Jun 2005 - 19:55:54 MET DST

"Czajson" <private@exit.pl> wrote in message
news:d86v5n$erk$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Generalnie firmy używają IBMy więc takie różnice. Druga sprawa, że każdy
> sprzęt poleasingowy to chłam niewarty uwagi. Chyba, że kasy brak.

Z tym bym sie nie zgodzil, bo duzo firm uzywa HP - wynika to z umow na
obsluge IT i nie tylko, bo sprzet jest w takim wypadku ulamkiem kwoty takiej
umowy wiec jak koncern podpisuje umowe z IBM albo HP to sila rzeczy wszyscy
dostana ich sprzet. Nie wiem jak wyglada popularnosc Delli - w DE/NL bo z
tych krajow jest wiekszosc poleasingowcow u nas.Z kolei w Polsce bardzo
popularna jest Toshiba wsrod firm.

A z druga sprawa to trafiles w sedno - osobiscie nie potrafie znalezc innego
powodu dla kupowania poleasingowego sprzetu jak cena.. ;)
BTW mojej poleasingowej drukarki HP LJ 4000 nie uwazam za chlam, bo jak na
razie (ponad rok - 3 sesje, a obecnie cale mnostwo artykulow i wersji
brudnopisowych mgr = 15 tys str) wyszedlem na niej duzo lepiej niz gdybym
kupil jakas nowa w tej cenie - cena tonera, szybkosc druku i wygoda w sensie
podajnik na 500str i po prostu jak sie skonczy to laduje cala ryze. Nie
wspomne o tym, ze nowej podlaczanej do lanu nie znalazlbym < 1 tys. No ale
to juz dyskusja o wyzszosci swiat... itd. Jedni kupia kilkuletniego
Mercedesa, a inni Skode prosto z salonu, jedno i drugie ma swoje wady i
zalety.

--
| Pozdrawiam,   | Asus P4C-800 Dlx, P4 3GHz 1024/800,  2GB DDR400 Kingston |
| Zbyszek          | CNPS7000-AlCu, Abit Gf4Ti-4200 ZM-80, Barracuda 80 160
160 |
| Liteon LDW451S, MS IE 4.0, MS Natural Elite, SM959NF, SB Live!, HPC 360W |
| Diva ISDN, HPLJ 4000, Siemens ID Sensor, Philips Webcam, APC 800VA |