Re: PROBLEM - Cos mi padlo w komp.- pomozcie, prosze!!!

Autor: Adrian <adrianne54_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 08 Jun 2005 - 18:49:42 MET DST

Użytkownik "-= białawy =-" <dbi@op.pl> napisał w wiadomości
news:d86p2o$8st$1@news.onet.pl...

> To co proponujesz? Tylko nie zasilacz co kosztuje 200zl. Czy nowa obudowa
> z zasilaczem np 350W (zapewne tez CODEGEN'a) zalatwilaby Twoim zdaniem
> sprawe? Kwestia kasy jest wazna, bo zapewne bede musial teraz kupic nowa
> plyte o ile nie posadzilo mi przy okazji reszty plytek (grafika i dzwiek).
Kupiłem na Allegro nowy zasilacz za 60 zł (400 W) i przy okazji sprawdziłem
(pisze bezczelnie na etykiecie!) że Codegen 350W ledwo wyciągnie 200W przy
'dobrym' rozkładzie obciążeń (sumaryczna suma iloczynów wydajności prądowych
* napięcie dla danej linii). Generalnie radziłbym się trzymać od Codegenów z
daleka (chociaż mam starego IBM-a który ma zasilacz 100W, więc wymiana na
Codegen 350W=180W mu da trochę mocy :)

Pozdrawiam!