Re: Update biosu, a Raid

Autor: FrOG <frog01_at_op.pl>
Data: Wed 08 Jun 2005 - 18:38:27 MET DST

> Na pewno nie stracisz danych, w końcu po to te Live Update jest, by z
> niego
> korzystać, nie?

Juz zrobilem... wszystko ok.
Wylaczylo mi rajda (ustawienia standardowe), ale wystarczylo ustawic jeszcze
raz w biosie, ktore dyski sa w rajdzie, a maciez juz samo wykrylo :)

Mam jeszcze pytanie:
Czy jakbym wzial oba te dyski do kumpla, to czy rowniez nie byloby problemu
skonfigurowanie raida u niego? On ma intela, wiec inny kontroler.

--
Pozdrawiam! FrOG
A64 3000+, MSI K8N Platinum Edition, 512MB GoodRam, 120GB Seagate SATA,