Re: Czyszczenie RAMu w XP

Autor: Joe <joe-bar_at_wp.pl>
Data: Wed 08 Jun 2005 - 16:07:11 MET DST

a zapomnielem dodac ze kosc RAMu jest blisko radiatora procka( płyta ECS
K7S5A),wentylatorki mialem juz chyba 3 w obudowie ale krotko trzymaja,moze
za sprawa tego ze byly slizgowe,sprobuje teraz zamontowac na lozysku
kulkowym,
a co do nagrzewania sie kondensatorow to czasami mi sie BIOS resetuje,troche
z wiara gadalem to mowia ze moze byc to blad fabryczny plyty glownej,
moze dzieje sie to za sprawa przegrzewania?
bez wentylatora temp procka 57 st a z went. 54 st (bez obciazenia)