Re: złącze 2,5" schemat

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Wed 08 Jun 2005 - 15:25:44 MET DST

Użytkownik "Michal Lukasik" <michu_l@tlenCUT.pl> napisał w wiadomości
news:acy13yh4trq3$.dlg@smutas.org...

> Przyda się na przyszłość - http://www.hardwarebook.net/
> Wątpię byś znalazł rozpiskę orientacji pinów gdzieś indziej niż na stronie
> producenta dysku. Poza tym nie wierzę, że pin 1 nie jest w jakiś sposób
> oznaczony.

Znalazłem po czasie http://www.hitachigst.com/hdd/support/5k80/5k80eis.htm
Za pierwszym razem podłączyłem odwrotnie niż tu pokazane i nic się nie stało, za
drugim razem było ok. Ten dysk naprawdę nie ma oznaczonego pierwszego ani
żadnego innego pinu.
Ps. Na tej stronie co podałeś, nie ma tego opisu.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!