Re: Dyski SCSI 68 pin a zworki

Autor: Adrian <adrianne54_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 08 Jun 2005 - 14:50:15 MET DST

Użytkownik "Piotr Wydymus" <motaboy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:1r4x045qtuxt5.1ebe6xhvfhw05$.dlg@40tude.net...

> Te nowsze zazwyczaj już nie mają terminatorów, więc musisz go podłączyć.
> Dokładny opis znajdziesz zawsze na stronie producenta (zworek).

Mój model to IBM DCAS-34330, niestety na stronie producenta znalazłem tylko
listę alfabetyczną modeli :(.
Mogę podłączyć zworkę "jak popadnie" bez ryzyka? Czy w ogóle bez terminatora
mam szansę na pracę 2-ch dysków na jednej taśmie? A czy mogę wpiąć drugą jak
na 1-szej nie ma terminatora?

Pozdrawiam!