Re: Ktory laptop wybrac IBM, Toshiba czy HP? - do KaNo i Zbyszka

Autor: Zbyszek <zetzzet_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 08 Jun 2005 - 13:52:23 MET DST

" artur" <artur321@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message
news:d86brc$rms$1@inews.gazeta.pl...
> Panowie (zwlaszcza Kano i Zbyszek, bo zdaje sie uzywacie IBM), a jak
sprawuje
> sie IBM jesli chodzi o glosnosc pracy (jest cichutki, czy glosny)?

Sprawia sie jak kazdy Centrino - spokojna praca = cisza, jesli procek jest
obciazony to pojawia sie lekki szum wentylatora. Naped zalezy jak ustawisz -
albo cicho wolno, albo troche glosniej od wentylatora ale szybko.

> W laptopie, ktory jeszcze posiadam (stara Toshiba) padla mi matryca i
jestem
> teraz uczulony na ten aspekt. Czy matryca w IBM jest dobrej jakosci?

Co do trwalosci to popatrz na to w ten sposob - najwiecej poleasingowych
kompow (i to nawet takie po >5 lat) to wlasnie IBMy. Wniosek nasuwa sie sam.
(sprobuj znalezc gdzies na allegro firme, ktora ma 30 poleasingowych
Gericomow albo Toshib)

> Wczoraj widzialem u kolezi Gericoma. Nie wiem czy jest to kwestia
ustawien,
> czy moze ten typ tak po prostu ma, ale ekran jest straszliwie "oczojebny".
> Czy z IBM nie bedzie tego problemu?

Moj R40 wrecz przeciwnie - jak dla mnie za ciemny, ale T40 znajomej ma
troche lepsza matryce i jasniejsza, moze u Kano w T42 jest jeszcze lepiej.

--
| Pozdrawiam,   | Asus P4C-800 Dlx, P4 3GHz 1024/800,  2GB DDR400 Kingston |
| Zbyszek          | CNPS7000-AlCu, Abit Gf4Ti-4200 ZM-80, Barracuda 80 160
160 |
| Liteon LDW451S, MS IE 4.0, MS Natural Elite, SM959NF, SB Live!, HPC 360W |
| Diva ISDN, HPLJ 4000, Siemens ID Sensor, Philips Webcam, APC 800VA |