laptop a reinstalacja windows

Autor: DysoN <dyson_at_szuruburu.ru>
Data: Wed 08 Jun 2005 - 11:21:29 MET DST

Mam natepujacy problem: jest laptop marki bodaj JVC jest to taki malutki
komputerek niewiele wiekszy niz przenoscne odtwarzacze DVD, ma windows
ale nie w takiej wersji jezykowej jak bym chcial i do tego zapaskudzony
przez uzytkownika. Chcialbym na nim dokonac reinstalacji systemu takiej
"od zera" jak np przy bootowaniu z CD, poustawiac partycje,
przeformatowac itp. Problem jest taki ze ten komputerek nie ma kieszeni
na stacje dyskietek czy cd rom, podlaczane sa one jedynie przez USB, w
zwiazku z tym nie wiem jak do tego podejsc? Moze jakies madre rady?

Bo jedyne co mi przychodzi do glowy to na tym co jest zrobienie malej
partycji na win98, potem instalacje win98 (spod 2k, o ile to mozliwe
wogole) i skopiowanie plikow instalacyjnych do 2k, potem start pod win98
w trybie msdos i uruchomienie instalacji win2k...

--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl ICQ UIN 31267896
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az