złącze 2,5" schemat

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Wed 08 Jun 2005 - 10:56:08 MET DST

Poszukuje schematu złącza 2,5" od HDD, bo mam przejściówkę z 2,5 na 3,5 ale jak
ją odwrotnie podepnę, to napięcie pójdzie z drugiej strony. Inaczej, gdzie HDD
2,5" ma zasilanie podane? na końcu obok miejsca na zworki? Bo nawet na tym HDD
nie ma oznaczeń, który pin jest pierwszy. Szukałem w google ale znajduję ciągle,
że sprzeda ktoś coś, co ma złącza, albo złącze.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!