Re: Dokładka pamięci a restart kompa

Autor: PawelG <sp1kgu_at_o2.pl>
Data: Wed 08 Jun 2005 - 07:42:52 MET DST

tuchatek napisał(a):

> Witam, myślę że to nie sprawa zasilacza. Mam HIPER 350 W.
>
> Pozdr.
> tuchatek
Ja wsadzałem ostatni do 512 MB następne 512 i też miałęm może nie zwis
tylko blue - screan. Wystarczyło odpalić Windowsa XP w trybie awaryjnym
i wyłączyć swapa. I do tej pory chodzi bez problemu. Przy 1 GB pamięci
swap i tak nie potrzebny. Wsadzałem Twinmosy te same z tym,że nie
dobierane parami (Twister) do płyty Gigabyte GA-K8NF-9.