Pentium IV - Gigabyte GA-8I915P Pro Intel 915P czy Asus P5GD1 Pro Intel 915P

Autor: Krzysiek <krzys.p_at_poczta.fm>
Data: Wed 08 Jun 2005 - 02:11:00 MET DST

Witam,
podjalem decyzje, iz podaruje sobie kupno plyty z wbudowana karta graficzna
(dokupie poleconego mi na tej grupie Radeona X300). Obecnie waham sie
miedzy:

- Gigabyte'm GA-8I915P Pro
- Asus'em P5GD1 Pro

Obie plyty na chipset'cie Intel 915P. Macie moze jakies doswiadczenia z
wyzej wymienionymi plytami? Mozecie polecic cos ciekawego w cenie do 500
PLN? Zalezy mi na Bluetooth i karcie WiFi (ale te komponenty prawdopodobnie
bede musial dokupic oddzielnie).

Pozdrawiam