Re: Celeron M czy Pentium M

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Tue 07 Jun 2005 - 23:41:53 MET DST

Pawel [waw.pl] wrote:
> Interesują mnie opinie uzytkowników obu procesorów - jak duża jest różnica w
> wydajności i czy warta wydania tych kilkuset złotych. A może to jest cena za
> tą naklejkę "Centrino" gdyż wydajność oby procków jest porównywalna.

Dokladnie tak. Ilosc pamieci cache w przypadku tych procesorow to i tak
bardzo duze ilosci, a testy (patrz tomshardware.com) udowadniaja, ze
Celeron M i Pentium M zegar w zegar maja niemalze taka sama wydajnosc.

Jedynie w czasie pracy na bateriach roznica jest zauwazalna, jakies
~0.5h dluzej na Pentium M.

--