Re: Win98 - jak odworzyc poprzedni rejestr?

Autor: Hannibal <salaboss_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 07 Jun 2005 - 15:47:05 MET DST

Użytkownik "Koskix" <wetliron@wp.pl> napisał w wiadomości
news:d83s5i$s8q$2@nemesis.news.tpi.pl...
> Wgralem do peceta jakis nowy program (legal).
> Podczas zamykania win98 sie zawiesil i ... zresetowalem go.
> W tej chwili podczas uruchamiania win98 dostaje komunikat ze program nie
> istnieje a win98 ma do niego odwolania.
> Podczas proby usuniecia go dosaje komunikat ze program nie moze byc
usuniety
> (bo go nie ma?).
> W jaki sposob moge odworzyc poprzednie ustawenia rejestru tak aby win98
> zapomnial o tym, ze cos tam wgrywalem?
> Dzieki za pomoc

Musisz pamiętać z którego dnia chcesz odtworzyć ( data dzień do tyłu przed
zdarzeniem). Jak włączysz kompa wciskaj cały czas F8 aż do pojawienia menu,
wciskasz opcje tylko wiersz poleceń - póżniej wpisujesz regscan (lub
scanreg) i tam jest opcja odtworzenia rejestru (pare dni do tyłu).
Ale tak wooogle to NTG, a odpisałem bo sam wiem że na pl.com.win98 jest
cięńko z frekfencją.