Re: BootManager

Autor: Arek <arcady2WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 07 Jun 2005 - 13:41:27 MET DST

> a czy zechciałby kolega napisać czym zrzuca bootsektor do
> pliku? ja konkretnie muszę zrzucić boots linuxa z 4
> partycji...

Na sieci widziałem kilka opisów jak to wykonać, ale sam tego nie robiłem.
Podobno jest nawet tak opcja w Ranish Partition Manager.

Podczas instalacji np. FreeDOS pyta, czy zapisać ten sektor do MBR, czy do pliku.

> no i czy podczas takiego ładowania (z takiego boots z pliku)
> nic nie jest modyfikowane na dysku (nie jest podmieniany
> oryginalny główny boot sektor tym z pliku)?

U mnie nic się nie popsuło kiedy BootloaderXP lub Grub wczytywały taki
bootsector z dysku.

--
Pozdrawiam, Arek