Re: Jaki DDR ??

Autor: PSYLO <psylo.to.prosze.wyciac_at_o2.pl>
Data: Tue 07 Jun 2005 - 11:56:20 MET DST

Sekulas napisał(a):
> Mam pytanie odnośnie modułów DDR. Czy jest jakas różnica w wydajności między
> pamięciami . Od razu zaznaczam że nie bawie sie w żadne podkręcanie procka ,
> pamięci itp .Komputer pracuje na standardowych ustawieniach .

W takim wypadku różnica będzie, ale nie duża.

> pamięć Good ram ( WE ) 512Mb/400mhz Pc 3200
> (...)
> TwinMOS DDR 512Mb/400Mhz CL 2.5 PC3200

Gwoli ścigłości:
1) 512Mb (Megabitów) = 64MB (chyba nie masz 64 MegaBajtow pamięci?)
2) MHz jak już...

Z całą pewnością wiesz, ale napiszę bo mam za dużo czasu: ;)
Hz - hertz

mHz - milihertz (10^-3 Hz = 0,001 Hz)
MHz - megahertz (10^6 Hz = 1000 000 Hz)
hz - nie wiem co to jest ;)

Wybacz moje "mądrzenie", ale to jednostki i mała literka oznacza
zupełnie coś innego niż wielka. Oczywiście tutaj zrozumiemy o co chodzi,
ale warto o tym pamiętać i pisać poprawnie, tym bardziej, że ostatnio
nawet w cennikach "specjalistycznych" sklepów widzę takie kwiatki jak
"Mhz", "mHz" itp.
A swoją drogą wiedza ta jest bardzo przydatna w obecnych marketingowych
czasach (np. Samsung ze swoimi 512Mb DDR3 - sami widzieliście ilu
newsmanów się na to nacięło w wielu serwisach, np. tweak).

--
Psylo