Zakupy przez internet - zwrot.

Autor: Maciek Dobrzanski <mushu_at_WYTNIJ-TOpoczta.fm>
Data: Tue 07 Jun 2005 - 11:50:34 MET DST

Witam.

Prawo gwarantuje możliwość zwrotu towaru w ciągu 10 dni od daty zakupu,
jeśli sprzedaż miała miejsce poza siedzibą firmy (w tym np. przez internet).
Interesuje mnie możliwość zakupu monitora LCD - przez internet, który w
przypadku wystąpienia na matrycy od nowości (lub po krótkiej eksploatacji)
martwych (sub-)pixeli, mógłby być w prosty sposób zwrócony przeze mnie do
sklepu. Czy ktoś dokonywał już takich operacji i z jakim skutkiem?

Maciek