Sonoma kontra desktop replacer

Autor: B.Paciorek <skowronki_at_skowronki.pl>
Data: Tue 07 Jun 2005 - 11:38:34 MET DST

Witam!

        Jako że budget na zakup laptopa wyniesie około 7000-8000 PLN to jest
juz w czym wybierac- niezalezy mi tyle na bardzo długim czasie pracy
baterii i wadze poniżej 2kg, co na tym żeby taki laptop w pełni zastąpił
mi domowego PC-ta.( gry- ale niepotrzebuje wszystkich detali na full,
uzbrojego na pewno w Tuner TV i byćmoże również w tuner TVSAT - troche
jako magnetowid popracuje)

        Skłaniam się do kupienia laptopa z panoramiczną matrycą, najlepiej 17
calową i super by było kiedy miała by oddzielną cześć numeryczną klawiatury.

        Oglądam w tej chwili sporo mocnych i ciężkich laptopów- głównie HP, ale
tak zastanawiam się czy sonoma jako niewiele mniejsza moc obliczeniowa
by niewystarczyła?

        Ktoś mam może jakieś sugestie w tej materii?

        Jak rozwiązać sprawę podłączenia w głównym miejscu pracy/ domu;
-2 drukarek
-1 monitora zewnętrznego
-skanera,
-5 różnych drobnych urządzeń USB
-klawiatury i myszy

        P.S.
KIEDY POWSTANIE WREŚCIE GRUPA TYLKO O KOMPUTERACH PRZENOŚNYCH??!!

--
Bartek Paciorek vel BAREK
przepraszam, że tyle pytam, ale po prostu mało wiem,