Re: Jaki cichy wentyl do P4 3.4 Ghz byscie polecili i jakie macie

Autor: LUPO <lupota_at_[wytnij_to>
Data: Tue 07 Jun 2005 - 10:52:01 MET DST

BUNIEK napisał(a):
> Witam
>
> Jaki cichy wentylator do w/w proca obecnie mam Celka D 2.66 ale w
> przyszlosci ma byc wlasnie P4 3.4 Ghz wiec ma byc przyszlosciowy czy to
> wystarczy

> Czy te HeatPipe to faktycznie dobry wynalazek czy glownie szum (MEDIALNY) a
> korzysci marne, moze ktos ma taki wentyl i moze cos o nim powiedziec.

Jako uzytkownik Freezera 7 ( L775) polecam Ci ten cooler w odmianie
na S 478 . I nie słuchaj tych teoretyków że może Zalman albo Pentagram
bo pewnie nigdy nie mieli nic takiego ......
Za tą kase Freezer IS THE BEST ! I jest bardzo cichy . Tylko użyj pasty
Arctic Silver 5 a nie tej co dają gratis do Freezera.
Adam