Re: odkrecanie a temperatur

Autor: JIL <abdesign_at_wp.pl>
Data: Tue 07 Jun 2005 - 10:07:02 MET DST

> Nie ma dziwne, chyba płyta padnie pierwsza.
>
> Jak "musi być ładnie" to długo nie pochodzi...
> (Btw, imiona żeńskie to żaden wstyd, czemu się podpisałaś "artur"??? :P)

niby zaden, ale wiesz jak jest, jakbym sie "podpisala" JOLA zona
mogla by byc zla :)

> Musi, to być obieg powietrza wewnątrz obudowy; lepszy niskoobrotowy
wiatrak
> dodatkowy niż żaden; 3 niskoobrotowe wiatraki hałasują znacznie mniej niż
1
> wysokoobrotowy, a efekt będzie na pewno nie gorszy (jeden z przodu, jeden
> tyłu i trzeci na cpu, a jeśli któryś ma hałasować to najlepiej ten z
przodu
> zasysający powietrze - przynajmniej z tego kierunku powietrze ma swobody
> dostęp), jak nie lepszy.
>
> Inna sugestia - zmień cpu na słabszy=chłodniejszy.

obiegu powietrza nie mam jak zmienic - buda to kompakt maksymalny
zero miejsca na luzy jakiekolwiek - stad pomysl z odkreceniem
radek z 275/275 juz biega na 166/166 zostaje wymiana bartonka
na durnia 1400 - mam nadzieje ze to troche pomoze

pozdrawiam - mimo wszystko jednak artur :)